Er wordt wel eens gezegd dat er evenveel yoga-stijlen zijn als er yogdocenten zijn… Je mag – maar hoeft niet! – kiezen uit ons aanbod
stijl hatha

Hatha Yoga

De basis van yoga mag je wel stellen. 5 pijlers sturen deze stijl: voldoende bewegen, voldoende rusten, gezond eten, ademhaling en positief denken. Tijdens elke hatha sessie, laten we ademhaling, beweging en rust aan bod komen. Tijdens de sessies van 30 minuten focussen we rond één bepaald thema, spiergroep of variaties op een houding. Dat helpt jou voor de langere sessies van één of anderhalf uur.

stijl sampoorna

Sampoorna hatha yoga

In de Sampoorna sessies volgen we steeds één zelfde stramien in elke les, opgedeeld in een aantal blokken die slim op elkaar inspelen. Je hele lichaam komt elke keer aan bod. Binnen elk blok is er ruimte voor variatie. Elke les is op die manier herkenbaar (wat voor rust zorgt) maar toch weer anders zodat je jezelf kan blijven uitdagen. Op dinsdag en zaterdag met Cindy

stijl zachte

Zachte yoga

Deze sessies helpen je op een vriendelijke manier de weg naar binnen te vinden en de rust die zich daar (uiteindelijk) bevindt op te zoeken.
We gebruiken hulpmiddelen zoals bolsters, blocks, dekentjes en gaan op zoek naar stilte, snoezelen en ‘even niks’.
We proberen ook enkele yin-houdingen, omdat deze werken naar een bepaalde spanning in ons lichaam. We werken zo op het bindweefsel dat in heel ons lichaam verweven zit.
De houdingen worden langer aangehouden zodat ons lichaam de tijd krijgt om te ontspannen.
Een les om van te genieten!

stijl stoel

Stoelyoga

Stoelyoga kan altijd en overal. Laagdrempelig, fijn om alleen of samen te doen met je collega’s op je werk.

Omkleden hoeft niet, yogamat is niet nodig en toch werken we met hele lichaam, met extra aandacht voor nek, ruggengraat, handen en polsen. Want stoelyoga kan aan je bureau, op je stoel. Pauze nemen wordt fun.